Tuesday, February 13, 2007

كوكو و الهديه00

الحلقه اللي فاتت00
كوكو و كاكوكاكو قرروا يروحوا للدكتور
الحلقه دي00
كوكو الكميل اتمشي هو و كاكوكاكو بعد ماريّحوا
نفسهم شويه من الخضه اللي اتخضوها00
و قرروا انهم يتجهوا ناحية الحلاق بتاع
كوكو عشان يظبطوا ريشات كاكوكاكو
تبقي شبه ريشات كوكو الكميل00
بس و هما ماشيين في السكه شاف كوكو
محل كوكوبايلات و قال لكاكوكاكو00
تعالي يا كاكوكاكو عايز ادخل اشتري
كوكوبايل كميل بدل اللي راح في البكله
الكميله00و دخلوا المحل و وقف
كوكو قدام الفاكرينه يتفرج
و اخيرا لقا واحد كوكوبايل كميل اوي00
و قال لكاكوكاكو 00ايه رأيك يا كاكوكاكو
مش الكوكوبايل ده كميل00فرد عليه
كاكوكاكو00ايوه جميل اوي يا كوكو الله ده
فيه كاميره00فبص كوكو الكميل لكاكوكاكو
و قاله00ايه ده يا كاكوكاكو انت بتقول
كميل غلط لأ ركز معايا و انا بكلم ماشي؛
المهم دلوقتي ننده الراكل عشان نشتري الكوكوبايل
ده00و نده كوكو00لو سمحت من فضلك
انا كوكو الكميل و عايز اشتري الكوكوبايل
ده00و رد عليه البياع00طب يا استاذ كوكو
انت عارف ده بكام ؟ ردعليه كوكو00بكام حبوبورو
لو سمحت؟ رد البياع00ب700حبوبورو00
حط كوكو كناحه في جيبه و طلع الحبوبورات
و لقاهم مش هيكملوا و اخد كاكوكاكو
باله من ان كوكو مزنوق في الحبوبورو
و قال كاكوكاكو00انا ممكن اسلفك الباقي
لو مش مكمل معاك يا كوكو00
رد كوكو الكميل00لأ اصل انا افتكرت
ان بكره الكوكونتاين و انا عايز اجيب
هديه كميله لكوكوهايه 00و كمل كوكو00
مش مهم بعدين اشتريه انشاءالله00و بص
كوكو للبياع و قال له00ميرسي يا بياع يا كميل
انا هاجي اشكريه بعدين00و خرج كوكو و كاكوكاكو
و قال كوكو 00بص يا كاكوكاكو احنا مش
هنروح الحلاق النهارده احنا ندخل محل الهدايا الكميل
اللي اسمه هدايا كوكوهاتي اللي في الشارع اللي جاي يمين
و نشكري الهديه لكوكوهايه و نوديها عشان تصحي
بكره الصبح تلاقيها00رد كاكوكاكو00انا مش فاهم
هتديها الهديه ازاي بأبوها الضخم ده؟
و كانوا خلاص وصلوا قدام محل هدايا كوكوهاتي فرد كوكو
00تعالي بس احنا نشكري الهديه الأول و بعدين احكيلك
و دخلوا محل الهدايا00و هما علي الباب
بص كوكو و صوصو و هوه فرحان اوي و قال00
الللللللله بص يا كاكوكاكو حلو اوي ده000
كاكان

2 comments:

أميرة البلطجية said...

كل سنة وانت طيب يا كوكوووووووو

heba said...

صحيح الكوكونتاين أهم من الكوكوبايل بس هيدي الهكية لكوكوهاية ازاي وابوها عامل زي البوكي كارد كده .. يللا بقى كل كوكونتاين وهم طيبين