Wednesday, February 7, 2007

كوكو ياخد خطوه تانيه00

الحلقه اللي فاتت00
كوكو دخل السرير و اتصل ب كاكوكاكو
الحلقه دي00
كوكو الكميل رفع سماعة الكليفون و بيتصل
بكاكوكاكو00ترن ترن00ترن ترن00
الو00مساك الخير يا طانط انا كوكو الكميل
ازيّ حضرتك00يا تري كاكوكاكو موجود
ميرسي يا طانط00و استني كوكو الكميل
شويه علي السماعه00الو ازيك يا كاكوكاكو
عامل ايه00ياه ه ه بكالنا كتير مش اتقابلنا
من ساعة الحكوكو فاكر ؟00انت وحشتني كتير
اوي اوي 00يا كاكوكاكو00انا بكصل بيك
دوقتي عشان انا عايزك في موضوع00
اه عايزك في خدمه00ربنا يخليك ليه00
طيب بس انا هستناك تيجي الصبح
نفطر سوا00هعملك طبق كول و اقليلك
كعميه هتقرقش كناحك وراها بس اوعي
تقرقش كناحي الكميل معاك00ماشي يا كاكوكاكو
ماتتأخرش00تصبح علي خير00و قفل كوكو
الكميل الكليفون 00و دخل كناحه الكميل تحت المخده
و طلع الروايه اللي بيقراها قبل ماينام00
رواية 00يا طالع الشجره سلملي عالكوكو بتاعت المؤلف
الكوكاهي00كوكفيق الحكيم00و فتح كوكو الكميل الكتاب
و قعد يقرا00و شويه يقفل الكتاب 00و يفكر يا تري
كاكوكاكو هيوافق يساعده في الموضوع اللي هو عايزه فيه
و فضل كوكو كده 00شويه يقرا و شويه يسرح00
و خخخخخخخخخخخ00غرق كوكو في سابع نومه
و محسش و قعد ينقر حب مع الملايكه الكميلين
في الحلم 00و فاق كوكو علي صوت صوصوه جامد اوي
و قام كوكو دعك عينيه المعمصه الكميله بكناحه00
و ركز شويه عرف انها صوصوة كاكوكاكو00
جري كوكو من السرير و فتح الشباك00
و قال00ازيك يا كاكوكاكو00
كاكان

5 comments:

heba said...

انت كده شوقتيني يا كوكو ، ايه ياترى الموكوع اللي كوكو عايز كاكوكاكو فيه ؟

Anonymous said...

يا ترى كوكو و كاكوكاكو لما بيعودو مع بعض بيشربوا كاكاو ولا لا علشان الموضوع دا شاغلنى موتتتتتتتتتتتتت
و شكرااااا

koukawy said...

اطمني يا شيمو بيشربوا كاوكاوزز و كوكولا00

أميرة البلطجية said...

كده انا ممكن احط دماغي الكميلة على
مخدتي الكميلة وانام واحلم احلام كميلة
عشان سمعت حدوته قبل النوم بتاعتيييييييييييييي

تعرفي اني بقيت بستخدم كلمة "الكميل" دي على طول دلوقتي!!

koukawy said...

يا بلطجيه زيّ ما انتي بتتبسطي اوي كده بالحدوته انا بنبسط اوييي ان انا ببسطك
و انا عرفت ليه كوكو بيشرق كتير00عشان انتي بتستعملي كمييييل