Tuesday, May 22, 2007

cinema voting

مش عارفه ليه الاستفتاء اللي كان قبل ده ملقاش اقبال و اعجاب
الزوار الكميلين العزيزين هو كان عن السينما ؛
اي نوع افلام تحبها اكتر ؟
و كانت النتيجه من 27 صوت 00
comedy 00 6 votes 00 22%
romance movies 00 5 votes 00 19%
others 00 4 votes 00 15%
sience fiction movies 00 2 votes 00 7%
horror movies 00 1 vote 00 4%
adventures movies 00 0 votes 00 0%
الحقيقه انا مش عارفه ايه سبب ان التصويت كان ضعيف
بالنسبه للاستفتائات اللي فاتت ؛ يا ريت اللي مصوتش يقول
ليه مكنش عجبه او ليه مصوتش ؟؟؟؟
او لو حد صوت في الاختيار رقم تلاته يقولي كان في نوعية افلام ايه
مختلفه عن اللي كانت في الاختيارات 00
و يا للا بقي شدوا حيلكوا في التصويت الجديد
سلام

4 comments:

SomeOne said...

انا مقلتش رأيي عشان انا رأيي كان اني بحب اي فيلم معمول حلو
وبحب ادخله في السينما مش فيديو ولا كمبيوتر

وممكن يكون في ناس بتحب نوعين
او ثلاثة
ف مش اختارت حاجة

والاستفتاء الجديد
انا مثلا
محدش كان بيحكيلي حواديت
انا اللي كنت بحكي لاخواتي الاصغر مني

safa7_karmooz said...

انا الرومانسية

والاكشن

بس اخترت الرومانسية اكتر

اصلها بتخلينا نحلم اكتر

----------

وحشنى العش ...بس الدح مقطع بعضه ..:(

يا مراكبي said...

إمتى كان التصويت ده؟ هو أنا كنت نايم وألا إيه؟

إبقي صفريلي لما يبقى فيه حاجة زي كده .. أنا بأحب أصوت جدا

:-D

Anonymous said...

Good for people to know.