Thursday, January 25, 2007

اللي مربي قرد

الي مربّي قرد00عارف لعبه
المثل ده بيجي في دماغي كتير و خصوصا و انا بتعامل مع اي شئ يخصني00
يعني مثلا عندي حنفيه في البيت لو القرد نفسه جه يفتحها من غير ما ياخد الكتالوج
مني و لا هتتفتح و اللي عايز يغسل ايده هيروّح بيها مش نضيفه
فلازم انا اللي افتحها او اقول سر القرد00 قصدي الحنفيه للهيستعملها
و ده بينطبق كمان مع الكمبيوتر بتاعي لو عيلة القرد كلهم جم يحايلوه
عشان يمشي كويس ولا هيعبرهم 00علي فكره المثل ده بيمشي مع البني ادمين
كمان يعني مثلا انا في حياتي اشخاص لو حد ما يعرفهمش هيستغرب انا ازاي بتعامل معاهم
صحيح ساعات ممكن القرد يفلت من ايدي بسبب اني عصبيه شويه بس لما بهدّي نفسي
بعرف الاعب القرد ايّن ما كان 00فكل حد او شخص في الدنيا ليه باس وورد00
فبيتهيألي موضوع ان كل قرد 00يبقي ليه باس وورد ده هيحل مشاكل بين ناس كتير
و خصوصا لو اتطبق مع المتجوزين00و ربنا يعمل اللي فيه الخير
سلام

No comments: