Saturday, January 20, 2007

ابوك البصل و امك التوم00

ابوك البصل و امك التوم00منين تجيب الريحه العدله يا مشموم
الحقيقه انا كلفت من قبل البصل و التوم عشان اقول رأيهم في المثل ده 00
و ده غير اني انا كمان هقول رأي اللي هو تقريبا متوافق مع رأي الاستاذ بصل و الأخ توم
البصل و التوم عملوا ثوره و احتجاج و كان سببها ارتفاع سعرهم في الفتره اللي فاتت
فتوليت انا مسؤلية ان اعرف هما زعلنين ليه ؛ و قالولي ان الدكاتره بيتكلموا عنهم و علي فايدتهم
في كل البرامج و حتي اسألوا الدكتور عادل عبد العال ؛ و رغم كده انتوا بتشتمونا في المثل
هو صحيح احنا لينا ريحه و حشه بس من جوا قلبنا ابيض و مش وحشين00
فكان اللي عليّ اني خاطرهم و افهمهم ان احنا منقدرش نستغني عنهم ابدا
بس الحقيقه انا متفقه معاهم في الرأي ؛ ده غير ان انا عندي رأي من و جهة نظر اخري
و هو ان المثل ده مش صحيح لأنه مش قاعده في ناس متربيه في اماكن مشبوهه و موبوءه
و تلاقيهم ملهمش علاقه و مختلفين تماما
سلام

No comments: