Friday, January 26, 2007

الكدب مالوش رجلين000

الكدب مالوش رجلين ؛ عادي كلنا عارفين كده من وحنا بنمص صوابعنا
و لكن حد سمع ان الكدب ملوش000توظيف؛ متستغربوش؛ اصل بمنتهي البساطه
المصريين طلعوا هما السبب في ارتفاع نسبة البطاله و التي تؤدي بكثير من الشباب
انه يكره نفسه و العيشه و اللي عايشينها و يحس بالعجز و قصر اليد و القهر ؛
مسألتونيش يا تري ازاي؟
مش مهم انا هقولوكو00 صلوا عالنبي00انا كنت قاعده في امان الله لا بيا
fm و لا عليا بسمع نجوم
ميه فصله 6 مزيكا علي كيف كيفك
و فجأه اكتشف اننا السبب في البطاله لأننا بنخبي عددنا الفعلي عن
المسؤلين عن حصر التعداد
و قال ايه لو احنا اتعونا معاهم في جمع التعداد السكاني الصحيح
الشباب هتشتغل و القاشيه هتبقي دهب ؛ طبعا قمت انا علي طول ضربه نفسي بالجزمه
و اقعت اقول انا الي جبت ده كله لنفسي00
و بطلب من يومها الغفران من الله و باتوب ليل نهار عن معصية الكذب
و قلت اقولكو عشان تلحقوا نفسوكو قبل متغوطو في المعاصي
و عيب بقي مش كل حاجه نتهم فيها ناس شافين شغلهم كويس ده حتي الظلم حرام يا ناس؛
و بلاش نرمي بلاوينا علي الناس
و خليكو فاكرين كويس و قولو ورايا بصوت عالي00
الكدب مالوش رجلييييييييييييييييييين
سلام

No comments: